Mac Make-up Chart inspiration

The whole make-up tutorial can be found in english HERE.

In urma cu ceva timp am vazut un Make-up Chart de la MAC (adica o schita din aia cu machiaj cum gasiti pe weheartit), de unde mi-a venit ideea asta cu machiajul de aici. Ceea ce e diferit este faptul ca, spre deosebire de make-up-ul obisnuit, aici in coltul ochiului e mai inchis, iar in exterior deschis, si nu invers…Nuantele imi amintesc de frunzele copacilor pe durata anului, de la verde, la galben, auriu si aramiu…

Am folosit trusa de 120 culori Fraulein si inca o trusa no name care seamana destul de mult cu cea de la Fraulein, doar ca toate nuantele sunt foarte sidefate. Tusul este Miss Sporty, creionul este ADA, iar pensulele sunt de la MAC. Rujul este no-name, la fel.

Pasul 1: Dupa ce am aplicat un primer de la Sephora, am folosit un fard auriu deschis, spre bej.

Pasul 2: In colturi, se aplica un fard galben, care se alungeste putin in exterior.

Pasul 3: Deasupra pliului ochiului am aplicat un fard maro-rosiatic , pana spre coltul interior.

Pasul 4: Spre coltul ochiului, deasupra fardului de la pasul 3, am aplicat un maro foarte inchis.

Pasul 5: Pe pleoapa inferioara am aplicat un fard verde inchis (in poza se vede o nuanta de turquoise, dar in realitate arata altfel…), iar spre interiorul ochiului am folosit un creion negru, pentru intensificare.

Pasul 6: Am blenduit culorile, iar in coltul intern al ochiului si sub sprancene am aplicat un fard auriu, luminator. Am folosit tusul si rimelul (si pe genele de sus, si pe cele de jos).

Pasul 7: Am aplicat rujul pe buze si am terminat!


2 comments on “Mac Make-up Chart inspiration

Lasă un comentariu

